Netværk for ledige Kbh.

Opsøgende netværk for ledige

Arkitektforbundets ledige medlemmer i storkøbenhavn får nu mulighed for at blive en del af et netværk, der skaber kontakt mellem private virksomheder og ledige.

Det sker blandt andet ved at identificere mulige job i virksomhederne, hvor job ofte blive besat uden forudgående stillingsopslag.

Det er netværket getAhead.dk, som er et åbent og tværfagligt erhvervs- og karrierenetværk for aktive højtuddannede personer.

Netværket er et nonprofit erhvervsnetværk. Det er medlemmernes netværk, og det er derfor medlemmerne, der har ansvar for netværkets udvikling.

Aktiviteterne er primært bygget op omkring netværksmøder, og der lægges vægt på to ting. For det første et fagligt indlæg fra enten en ekstern foredragsholder eller fra et medlem. Dernæst selve netværksdelen, hvor medlemmerne bruger hinanden til faglig sparring, erfaringsudveksling og hjælper hinanden i både stort og småt.

Netværket står også for sociale arrangementer, som kan tage udgangspunkt i et virksomhedsbesøg og sluttes af med et besøg på en restaurant.

Tjek getAhead.dk og se hvornår der næste møde holdes.

Læs getAhead's folder

Sidst redigeret 26.10.2011