Gratis Karrierecoaching

Arkitektforbundet tilbyder alle medlemmer tre gratis coachingsamtaler med karrierekonsulent og certificeret coach Stine Munch-Nielsen

Er karrierecoaching noget for dig?

• Er du i tvivl om, hvad du vil med dit arbejdsliv og karriere?
  • Har du mål og drømme, som du ikke når?
  • Ønsker du at skrifte job eller karriereretning?
  • Er du træt af dit arbejde – men i tvivl om hvorfor?
  • Er du kørt fast i en negativ spiral, som kan virke demotiverende for din jobsøgning?
  • Laver du overspringshandlinger eller udskyder arbejdsopgaver på jobbet?
  • Er du nervøs for en kommende jobsamtale?

Kort sagt: Vil du ændre uhensigtsmæssige handlemønstre og få det optimale ud af dig selv, dine kompetencer og din karriere?

Kan du svare ja til ét eller flere af ovenstående spørgsmål, vil du sandsynligvis have glæde af Arkitektforbundets tilbud om gratis karrierecoahing.

Læs udtalelser fra medlemmer, som har fået karrierecoaching

Se Arkitektforbundets forskellige karrieretilbud og coachingforløb

Hvad er karrierecoaching?
Coaching handler om at fremme nytænkning og erkendelse. Gennem spørgsmål hjælper coachen dig med at opnå ny indsigt og bevidsthed om din situation, dine tanker, ønsker og mål. Coaching er også et godt redskab, når du skal finde frem til, hvad der evt. forhindrer dig i at nå dine mål og hvordan du kan overvinde disse forhindringer. Først når du har dine mål klarlagt og er bevidst om evt. forhindringer, er du i stand til at udarbejde en effektiv handlingsplan for, hvordan du kommer derhen, hvor du gerne vil.

Hvem kommer jeg til samtale hos?

Bestil tid til coachingsamtale
Arkitektforbundet tilbyder tre gratis coachingsamtaler à en times varighed. Ønsker du at booke tid til en samtale kan du kontakte Arkitektforbundets sekretariat.

Mail:

Møde eller telefoncoaching
Fysiske samtaler i København og Aarhus:
Peter Bangs Vej 30, 2000 Frederiksberg
Mejlgade 38, 8000 Aarhus

Der udover tilbyder vi coachingsamtaler pr. telefon, hvis du bor langt fra København eller Aarhus eller hvis foretrækker at sidde på din arbejdsplads eller hjemme under samtalerne.

Afbestilling skal ske 24 timer før aftalt møde. Møder du ikke op til en aftalt tid tæller din tid for én samtale.

Sidst redigeret 11.09.2013