Karriere, coaching og arbejdsliv

Karrieresite

Inpiration online
Find inspiration, tips og redskaber på Forbundet Arkitekter og Designeres karrieresite, som kan hjælpe dig videre i din karriere. Og hent inspiration fra andre arkitekter og designeres karriere og arbejdsliv i ind og udland.

Personlig rådgivning og coaching
Forbundet tilbyder personlig rådgivning og karrierecoaching omkring bl.a. kompetenceafklaring, karriereønsker og mål. Der udover kan du få sparring på din ansøgning og cv, sådan at du bedst muligt får synliggjort dine kompetencer overfor en potentiel arbejdsgiver eller samarbejdspartner.

Forbundets karrierekonsulent taler dagligt med arkitekter og designere og har der igennem samt via sit tidligere virke som journalist tilegnet sig kendskab til arbejdsliv og vilkår inden for branchen. Stine har en baggrund i kommunikation og journalistik, er certificeret coach og i gang med en master i positiv psykologi.

Læs mere om forbundets karrierekonsulent

Samtaler face to face og via telefon
Forbundet Arkitekter og Designere tilbyder individuelle karrieresamtaler og feedback. Samtalerne kan ske pr. telefon og mail eller ved personligt fremmøde, hvor du booker et møde med en karrierekonsulent i forbundets sekretariat.

Forud for en karrieresamtale kan det være en god idé at sende en mail, hvor du skriver om dine forventninger og ønsker til samtalen. Ring til os for mere information: 3283 6990

Læs mere om Forbundet Arkitekter og Designeres karrieretilbud og book en tid

ONLINE KARRIERE

Hvordan er det med dine MUS-samtaler?

Til dig, der har været ansat i mere end 3 år i den samme arkitektviksomhed
  Jeg har været til MUS-samtale indenfor det seneste år
  Jeg har været til MUS-samtale indenfor de seneste to år
  Jeg har været til MUS-samtale indenfor de seneste tre år