Arkitekt

Det oplagte valg for arkitekter

Forbundet Arkitekter og Designere er den faglige organisation, der har særlig indsigt i arkitekters og designeres arbejdsmarkedsforhold.

Som medlem kan du trække på en lang række ydelser, der stiller dig bedre på arbejdsmarkedet. Også som selvstændig med enkeltmandsfirma.
Forbundets jurister rådgiver dig i spørgsmål om blandt andet karriere, løn, kontrakter, ansættelse, fyring, tilbyder psykologbistand og hjælper dig på vej gennem lovjunglen, hvis du vil etablere egen virksomhed.

Der er også mulighed for gratis karriereudvikling og karrierecoaching.

Du får desuden adgang til en lang række helt kontante fordele som medlem. Blandt andet adgang til billige forsikringer, lønsikring, helbredssikring og bonus på op til ni procent i over 4.600 butikker/netbutikker.

Hver måned får du gratis tilsendt fagmagasinet Arkitekten. (Koster 1.610 kroner i løssalg til ikke medlemmer)

Pris på medlemskab

Mange gode grunde til at blive medlem

Som medlem af Forbundet Arkitekter og Designere har du adgang til en lang række fordele.

Foruden rådgivning og juridisk bistand kan du fx tegne fordelagtige forsikringer, og du kan få adgang til en række rabatordninger.

Kontante fordele
Der er også en række helt kontante fordele ved at være medlem af forbundet.

Blandt andet får du adgang til billige forsikringer, bonus på op til ni procent i over 4.600 butikker/netbutikker, tillægsforsikringer og karriererådgivning.

Læs mere om de mange medlemsfordele

Bliv medlem online
Det tager ikke mange minutter at udfylde formularen.

Du er meget velkommen til at ringe ind til forbundet på 3283 6990 og høre nærmere om medlemskab og fordele.

Arkitektstuderende tegner.jpg

Arkitektstuderende tegner.jpgForbundet organiserer arkitekter og designere med en akademisk uddannelse fra blandt andet Kunstakademiets Arkitektskole, Danmarks Designskole, Arkitektskolen Aarhus, Designskolen Kolding, Arkitektur og Design fra Aalborg Universitet samt Digital Design fra Aarhus Universitet. Der optages også arkitekter og designere med tilsvarende uddannelser fra andre lande end Danmark.

Medlemmerne af forbundet arbejder med arkitektur, design, byplanlægning, byggesagsbehandling, ledelse og meget mere. De er ansatte, selvstændige, studerende, freelancere, ledige og ledere.

Forbundet indgår hvert år en lang række forlig og klarer mange tvister mellem ansatte og arbejdsgivere. Forbundet fører også jævnligt sager - også sager af principiel karakter. Læs om da Arkitektforbundet vandt erstatningsag i landsretten

Se en kort video om hvilke rammer forbundet giver dig som medlem.

Forbundet Arkitekter og Designere er et akademisk fagforbund i vækst
I efteråret 2010 rundede forbundet 5.000 medlemmer for første gang. Siden er medlemstallet steget til over 5.650 frem til 2013.

Facebook og Linkedin
Tryk "Synes godt om" på siden Arkitektforbundet på Facebook.

Er du arkitektstuderende, så vælg også siden Arkitektstuderende

Kom også med på Arkitektforbundets profil på Linkedin

Sæt lige et flueben her!

Hvorfor besøger du denne side?
  Jeg er arkitekt/designer, men ikke medlem, og ville derfor se hvad der står på siden
  Jeg er medlem og skulle lige se hvad der står på siden
  Jeg er arkitekt/designstuderende og skulle lige se, hvad der står på siden
  Jeg er ikke arkitekt/designer eller medlem, men skulle lige hvad der står på siden