Rødovre: Afdelingsleder 14/5

25-04-2012 - 14-05-2012

Afdelingsleder til Bygningsafdelingen

Rødovre Kommune søger afdelingsleder til Bygningsafdelingen i Teknisk Forvaltning

Da vores nuværende leder af Bygningsafdelingen går på pension, søger vi en ny dynamisk leder med gennemslagskraft. Du er akademisk uddannet arkitekt eller har tilsvarende kvalifikationer, og du har ledelseserfaring og erfaring indenfor projektering og sags- og økonomistyring.

Du får ansvar for at fastholde afdelingen som en kompetent og troværdig samarbejdspartner. Du sørger for målrettet og strategisk styring af ressourcer i forhold til opgaver - og du videreudvikler planlægnings- og styringsværktøjer for din afdeling. Det er også dit bord at fastholde og videreudvikle afdelingens faglige niveau.
Som afdelingsleder skal du sikre den tværgående opgaveløsning i Teknisk

Administration i samarbejde med de øvrige afdelingsledere i Teknisk Forvaltning og med stadsarkitekten, der er leder af Teknisk Administration hvorunder Bygningsafdelingen hører.

Afdelingen har 12 medarbejdere; arkitekter, bygningskonstruktører, energimedarbejdere, håndværkere m.m. og varetager bygherrerådgivning for kommunens fagforvaltninger - herunder planlægning og styring af bygningsvedligeholdelse, ombygninger, nybyggeri og energistyring. Opgaverne bliver både løst internt og ved hjælp af ekstern bistand.

Rødovre Kommune har 95 kommunale ejendomme med et samlet etageareal på ca. 193.000 m2.

Ansættelse

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter principperne i den lokale løndannelse med et funktionstillæg knyttet til stillingen og mulighed for et kvalifikationstillæg.
Mere information
Du er meget velkommen til at kontakte stadsarkitekt Bjarne Rieckmann på telefon 36 37 72 61, hvis du vil vide mere om stillingen.

Ansøgning
Vi skal have din ansøgning senest den 14. maj 2012. Send den til Rødovre Kommune, Rødovre Parkvej 150, 2610 Rødovre eller på e-mail til . Mærk ansøgningen / skriv i emnelinjen: Personaleafdelingen 12/129230.

Ansøgningen må maksimalt fylde tre A4 sider incl. CV.

Eventuelt yderligere materiale kan indgå i ansættelsessamtalen.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 31. maj 2012.

Søg online

ARKITEKTEN 10 2014