Holbæk: Besigtigelsesmedarbejder 29/10

08-10-2012 - 29-10-2012

Besigtigelsesmedarbejder

Dansk Boligforsikring A/S, Holbæk

Dansk Boligforsikring A/S søger en ny medarbejder som kan forestå besigtigelser af bygningsskader (ejerskifteforsikring) primært i Midt- og Sydjylland. Vi forudsætter, at du har bopæl i dette område, men at du er indstillet på en del kørsel, herunder også jævnligt deltagelse i vores afdelingsmøder på kontoret i Holbæk.

Jobbet kræver et indgående kendskab til boligbyggeri og bygningsindretninger, samt viden om de mange forskellige regelsæt og byggetraditioner, der gennem tiderne har været gældende.

Vi stiller ikke specifikke krav til din uddannelsesmæssige baggrund, men vi forestiller os, at du har en solid praktisk/håndværksmæssig baggrund og gerne en relevant byggeteknisk uddannelse som fx bygningskonstruktør, arkitekt, ingeniør eller lign. Kørekort er en nødvendighed.

Arbejdet er meget selvstændigt og du vil skulle have den direkte kontakt til vores kunder. Vi lægger derfor vægt på, at du er fleksibel, ansvarsbevidst og serviceminded, samt at du har en høj stresstærskel.

Vi forudsætter desuden, at du kan udtrykke dig klart og præcist såvel mundtligt som skriftligt.

Dansk Boligforsikring A/S er et lille specialforsikringsselskab, der fortrinsvist tegner ejerskifteforsikringer. Vi er i stadig vækst, og har derfor brug for nye medarbejdere. Vores skadeafdeling består af en blanding af jurister og medarbejdere med forskellig byggeteknisk baggrund. Vi har ambitioner om at være blandt de dygtigste, og det er vigtigt for os, at alle bidrager til en god kommunikation og erfaringsudveksling på tværs af faglighed.

Løn og ansættelse efter aftale og kvalifikationer.

Ansøgning med CV, eksamenspapirer og relevante anbefalinger stiles til

Skadechef Charlotte Raeburn
 Dansk Boligforsikring A/S
 Bysøplads 1
 4300 Holbæk

eller på e-mail:

Du er også velkommen til at ringe og høre mere om stillingen på 59 49 88 44.

Ansøgningsfrist mandag den 29. oktober 2012.