Aarhus: Grafiker/designer ASAP

24-04-2012 - 01-05-2012

Grafiker / Designer
Emballage • Surface design • Produktudvikling

Søstrene Grene har i en årrække oplevet fortsat vækst og udvikling. Virksomheden ønsker derfor at styrke organisationen ved at ansætte en alsidig og arbejdsom grafiker/designer.

Som den ideelle kandidat har du minimum 5 års erhvervserfaring fra en lignende stilling samt en relevant grafisk- eller designorienteret uddannelse. Du har indgående kendskab til InDesign, Illustrator og Photoshop og er dygtig til farvekoordinering. Du er i stand til at opbygge rapporter til mønstre, og har du erfaring med frihåndstegning, er det en fordel. Dine primære opgaver vil være design af emballage og mønstre på alt fra postkort til æsker over labels og headers.

Som person er du positiv, åben og samarbejdsorienteret. Du er effektiv i dine arbejdsprocesser og lader dig ikke stresse af varierende arbejdsbyrder. Det forventes, at du kombinerer initiativ
og kreativitet med et fokus på at overholde aftalte deadlines. Med et åbent sind er du i stand til at håndtere mange forskellige input i nye designprocesser, og du mestrer kompromisets svære kunst. Du skal have lyst til at blive udfordret med en mangfoldighed af opgaver lige fra at forfatte små tekster over standard DTP-opgaver til større design- og udviklingsopgaver.

På grund af virksomhedens internationale element er det en forudsætning, at du taler og skriver engelsk. Derudover er det et krav, at du har bopæl i rimelig nærhed af arbejdspladsen, som er beliggende i Aarhus.

Søstrene Grene tilbyder en attraktiv stilling med afvekslende opgaver og gode muligheder for udvikling i et afslappet og uformelt arbejdsmiljø. Der vil være mulighed for at tilpasse den ugentlige arbejdstid til 32 timer efter nærmere aftale.

Se stillingsopslaget og hvordan du søger