Haslev: Sagsbehandler/planlægger 13/4

02-03-2012 - 13-04-2012

Sagsbehandler/planlægger til det åbne land

Faxe Kommune søger en medarbejder til sagsbehandling og planlægning i landzonen. Du får muligheden for at præge udviklingen på landet i Faxe Kommune, og du skal indgå i det team af planlæggere og udviklingskonsulenter, som følger op på byrådets målsætninger om Faxe i udvikling.

Arbejdsopgaver
Som den ene af to sagsbehandlere skal du behandle ansøgninger om byggeri mv. i landzonen, det vil sige det åbne land og vores mange landsbyer. Kommuneplanen og byrådet har udstukket de overordnede målsætninger for landdistrikterne. De enkelte afgørelser træffes af dig i samråd med din kollega og afdelingsleder.

I starten skal du bruge al din tid på landzonesager, men på sigt skal du også deltage i arbejdet med kommuneplanen og andre relaterede opgaver. Hvis du har kendskab til for eksempel VVM, MV eller lokalplaner vil vi meget gerne bruge dine kompetencer der også.

Din baggrund
Du har en akademisk uddannelse inden for fysisk planlægning eller forvaltning i det åbne land. Vi ser gerne, at du har erfaring fra en kommune og har kendskab til planloven og andre relevante lovområder i det åbne land.

Se stillingsopslaget og hvordan du søger